Fõ tartalom

Írta: Tóth Anikó; Bárány Zoltán
Értékelés:
(0 szavazat)

2021 október 21-én az osztályunk a 103. osztály egy kirándulást szervezett a Bükkbe. Ezt megelőzően az iskola DÖK napján, az ott megrendezett versenyeken elért eredményünk alapján pénzjutalmat nyertünk. Ezt mindenképpen hasznos, az osztály épülését is szolgáló programon szerettük volna elkölteni. Szeretnénk megköszönni Bagi István r. ezredes úrnak, hogy lehetővé tette az osztálynak a kirándulást. Ez egy remek lehetőség volt, hogy még jobban összekovácsolódjunk, mint egy csapat.

A Bükk minden évszakban csodaszép, de most ősszel a legszínesebb. A Bodnár Gábor cserkészparktól indultunk, fel a Molnár sziklához, tovább a Szeleta-barlanghoz, el egészen a Csókás forráshoz. Innen egy meredek szakaszon leereszkedtünk a Garadna-völgybe, amin keresztül Lillafüredig tartott a túra. Lillafüreden egy finom ebédet fogyaszthattunk el egy remek étteremben, ahonnan a Hámori tóra nyílt kilátás. Az osztály többsége az Alföldön élünk, így a kisebb-nagyobb meredeknek tűnő lejtőkön is szokatlanok voltak számunkra, de egy jól össze dolgozott csapatként mentünk előre. A hozzáállása mindenkinek az volt, hogy segítsünk egymásnak, felkaptatni az emelkedőkön, leereszkedni a barlangokba, szépen egységben, összedolgozva. Számunkra az is egy pozitív dolog volt, hogy más túrázókkal találkozva nem mentünk el egymás mellett szó nélkül, hiába nem ismertük egymást, hanem kedvesen, mosolyogva köszöntek, amit mi is viszonoztunk az irányukba. A csapat jó hangulatban beszélgetve jókedvűen haladt az egész út alatt. Előszőr nem gondoltunk bele rendesen, hogy milyen is egy igazi túrázás, ahol rendesen elfárad az ember, csúszunk, mászunk, és már csak arra vágyunk, hogy megálljuk, de úgy gondoljuk mindenképp megérte. Egy igazán szép élménnyel gazdagodva zárhattuk az iskolai időszakot, az őszi szünet és a ránk váró vizsgák előtt.