Fõ tartalom

Írta: Eszlári Dóra, Szekeres Nelli
Értékelés:
(0 szavazat)

2021.10.01.-én az alaki szemlét követő menetgyakorlaton minden erőnket beleadva sikerült legyőznünk az összes csapatot és megszerezni az első helyet. Teljesítményünk elismeréséért egy oktatásmentes napot és egy napra buszt kaptunk az iskolától. Az osztály közösen Szilvásváradot választotta úticélként.

Az iskolából 2021.10.21.-én 7 óra 30 perckor indultunk az iskola által biztosított busszal, ahol kialakult a jó hangulat. Megérkezést követően a kisvonattal felutaztunk a Gloriett tisztásra, ahonnan eltúráztunk az ősember barlangba, majd a fátyolvízesés tövében elfogyasztottuk közösen a magunkkal hozott reggelinket. A Felső tóhoz érkezve mindenki a szerencsében bízva érmét dobott a vízbe. Ezt követően megtekintettük az erdei múzeumot, majd felsétáltunk Millenniumi kilátóhoz. A farasztó emelkedőket kipihenve, mikor visszaértünk a parkolóhoz közösen elmentünk bobozni, majd az éttermek kínálataiból választva elfogyasztottuk az ebédet. A hazautazás jó hangulatban telt el, közösen énekeltünk és mindenki az együtt megélt élményektől nagyon boldog volt. A kirándulás alatt mindenki nagyon jól érezte magát és kellemes fáradtság töltött el mindenkit.

Szilvásváradon kirándult a győztes csapatSzilvásváradon kirándult a győztes csapatSzilvásváradon kirándult a győztes csapat