Hozzáférhetőségi eszközök

A Közgazdasági Osztály az MRVT Gazdasági Szervek állományába tartozik, az iskola más szervezeti egységeivel mellérendeltségi viszonyban áll. Az Osztály személyi állományának elöljárója az Igazgató és helyettesei. A közvetlen irányítást a Gazdasági igazgató-helyettes gyakorolja. A szervezeti egység élén az Osztályvezető áll, aki a beosztottak munkáját közvetlenül szervezi, irányítja és ellenőrzi.

A Közgazdasági Osztály feladat körén belül:

  1. összeállítja a költségvetés tervezésével kapcsolatos tevékenysége során az elemi költségvetést, nyilvántartja az eredeti, illetve a módosított előirányzatokat, javaslatot tesz annak módosítására;
  2. gondoskodik az elszámolások szabályszerűségéről;
  3. vezeti a bevételekkel, kiadásokkal kapcsolatos ÁFA nyilvántartásokat;
  4. nyilvántartja és figyelemmel kíséri a kártérítéseket és egyéb követeléseket, valamint az azok törlesztésére teljesített befizetéseket;
  5. bonyolítja a pénztár forgalmat;
  6. a vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok alapján végzi a számviteli feladatokat, a főkönyvi könyvelést;
  7. összeállítja a havi, negyedéves és éves költségvetési, pénzügyi beszámolókat és annak szöveges indokolását;
  8. elkészíti a szakterületét érintő eseti és rendszeres jelentéseket, adatszolgáltatásokat, előterjesztéseket, javaslatokat és véleményezi az egyéb szakmai javaslatokat;
  9. adatokat, információkat szolgáltat a vezetői döntések előkészítéséhez, illetve alátámasztásához;
  10. az ügyek intézéséhez szükséges adatszolgáltatásokat teljesít az MRVT más szervezeti egységei számára;
  11. közreműködik a leltár szervezésében, elkészíti a leltárfelvételi íveket, majd kiértékeli azokat;
  12. naprakész, megbízható információval, nyilvántartással rendelkezik az MRVT pénzeszköz ellátottságáról, likviditási helyzetéről, eszközökről, készletekről, anyagokról, a vagyonról;
  13. az illetmény számfejtéssel, TB ügyintézéssel kapcsolatosan gyűjti és továbbítja a központosított illetményszámfejtéshez szükséges iratokat, végzi a nem rendszeres és változó bérek számfejtését, az illetmények és ösztöndíjak, valamint azok adó és járulék részének ellenőrzését és nyilvántartását;
  14. végzi az állományt megillető költségtérítések ellenőrzését és megtérítését;
  15. működteti a cafeteria rendszert, továbbá elvégzi a társadalombiztosítással kapcsolatos személyi ügyintézést.

     

Szervezeti felépítés:

Osztályvezető:
Tóth Márta r. százados  Iroda: 12/a. épület II/2. iroda Tel: 31/50-90

Csoportvezető:
Tóth Erika

Főkönyvelő:
Szőke-Polonkai Anikó

Bér és TB ügyintéző:
Kovácsné Iglay Tünde
Havasiné Veres Tünde

Könyvelő:
Kékediné Kónya Anna
Szilágyi Edit
Zouaoui Nóra

Pénztáros:
Takács Viktória

Étkezési előadó:
Takács Viktória

MRVT facebook oldala|MRVT youtube csatornája