A Közgazdasági Osztály feladat körén belül:

  1. összeállítja a költségvetés tervezésével kapcsolatos tevékenysége során az elemi költségvetést, nyilvántartja az eredeti, illetve a módosított előirányzatokat, javaslatot tesz annak módosítására;
  2. gondoskodik az elszámolások szabályszerűségéről;
  3. vezeti a bevételekkel, kiadásokkal kapcsolatos ÁFA nyilvántartásokat;
  4. nyilvántartja és figyelemmel kíséri a kártérítéseket és egyéb követeléseket, valamint az azok törlesztésére teljesített befizetéseket;
  5. bonyolítja a pénztár forgalmat;
  6. a vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok alapján végzi a számviteli feladatokat, a főkönyvi könyvelést;
  7. összeállítja a havi, negyedéves és éves költségvetési, pénzügyi beszámolókat és annak szöveges indokolását;
  8. elkészíti a szakterületét érintő eseti és rendszeres jelentéseket, adatszolgáltatásokat, előterjesztéseket, javaslatokat és véleményezi az egyéb szakmai javaslatokat;
  9. adatokat, információkat szolgáltat a vezetői döntések előkészítéséhez, illetve alátámasztásához;
  10. az ügyek intézéséhez szükséges adatszolgáltatásokat teljesít az MRVT más szervezeti egységei számára;
  11. közreműködik a leltár szervezésében, elkészíti a leltárfelvételi íveket, majd kiértékeli azokat;
  12. naprakész, megbízható információval, nyilvántartással rendelkezik az MRVT pénzeszköz ellátottságáról, likviditási helyzetéről, eszközökről, készletekről, anyagokról, a vagyonról;
  13. az illetmény számfejtéssel, TB ügyintézéssel kapcsolatosan gyűjti és továbbítja a központosított illetményszámfejtéshez szükséges iratokat, végzi a nem rendszeres és változó bérek számfejtését, az illetmények és ösztöndíjak, valamint azok adó és járulék részének ellenőrzését és nyilvántartását;
  14. végzi az állományt megillető költségtérítések ellenőrzését és megtérítését;
  15. működteti a cafeteria rendszert, továbbá elvégzi a társadalombiztosítással kapcsolatos személyi ügyintézést.
MRVT facebook oldala|MRVT youtube csatornája