A Közgazdasági Osztály az MRVT Gazdasági Szervek állományába tartozik, az iskola más szervezeti egységeivel mellérendeltségi viszonyban áll. Az Osztály személyi állományának elöljárója az Igazgató és helyettesei. A közvetlen irányítást a Gazdasági igazgató-helyettes gyakorolja. A szervezeti egység élén az Osztályvezető áll, aki a beosztottak munkáját közvetlenül szervezi, irányítja és ellenőrzi.
A Közgazdasági Osztály feladat körén belül:
- összeállítja a költségvetés tervezésével kapcsolatos tevékenysége során az elemi költségvetést, nyilvántartja az eredeti, illetve a módosított előirányzatokat, javaslatot tesz annak módosítására;
- gondoskodik az elszámolások szabályszerűségéről;
- vezeti a bevételekkel, kiadásokkal kapcsolatos ÁFA nyilvántartásokat;
- nyilvántartja és figyelemmel kíséri a kártérítéseket és egyéb követeléseket, valamint az azok törlesztésére teljesített befizetéseket;
- bonyolítja a pénztár forgalmat;
- a vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok alapján végzi a számviteli feladatokat, a főkönyvi könyvelést;
- összeállítja a havi, negyedéves és éves költségvetési, pénzügyi beszámolókat és annak szöveges indokolását;
- elkészíti a szakterületét érintő eseti és rendszeres jelentéseket, adatszolgáltatásokat, előterjesztéseket, javaslatokat és véleményezi az egyéb szakmai javaslatokat;
- adatokat, információkat szolgáltat a vezetői döntések előkészítéséhez, illetve alátámasztásához;
- az ügyek intézéséhez szükséges adatszolgáltatásokat teljesít az MRVT más szervezeti egységei számára;
- közreműködik a leltár szervezésében, elkészíti a leltárfelvételi íveket, majd kiértékeli azokat;
- naprakész, megbízható információval, nyilvántartással rendelkezik az MRVT pénzeszköz ellátottságáról, likviditási helyzetéről, eszközökről, készletekről, anyagokról, a vagyonról;
- az illetmény számfejtéssel, TB ügyintézéssel kapcsolatosan gyűjti és továbbítja a központosított illetményszámfejtéshez szükséges iratokat, végzi a nem rendszeres és változó bérek számfejtését, az illetmények és ösztöndíjak, valamint azok adó és járulék részének ellenőrzését és nyilvántartását;
- végzi az állományt megillető költségtérítések ellenőrzését és megtérítését;
- működteti a cafeteria rendszert, továbbá elvégzi a társadalombiztosítással kapcsolatos személyi ügyintézést.
Szervezeti felépítés:
Osztályvezető:
Tóth Márta r. századosCsoportvezető:
Tóth ErikaFőkönyvelő:
Szőke-Polonkai AnikóBér és TB ügyintéző:
Kovácsné Iglay Tünde
Havasiné Veres TündeKönyvelő:
Kékediné Kónya Anna
Szilágyi Edit
Zouaoui NóraPénztáros:
Poczok DalmaÉtkezési előadó:
Takács Viktória